Wednesday, June 13, 2007

doin' just fine?

i’m doing just fine,
getting along very well
without you in my life..
i don’t need you in my life..
yeah, i’m doing just fine,
time made me stronger
you’re no longer on my mind..
(boyz ii men – doin’ just fine)

Berkali-kali dengerin lagu itu.
Nyoba buat ngeresapin liriknya.

Apalagi bagian yang gue tulis di atas.
Berharap kalo time can really make me stronger,
bikin gue bisa beneran lepas dari dia.
Not dependent anymore.
Bikin gue jadi utuh lagi, sekalipun tanpa dia.
Jadi gue yang lebih baik, tanpa dia.

..baby after all the misery,
the pain you put me thru,
so unfair to me, babe,
you’re no longer my world,
and i ain’t missing you at all..



..aaarrggh! nggak bisaa! gue masih kangen banget sama dia, gue masih sayang dia. heeeeggghhhh,, sial! >.<

1 mumbling(s):

royben_studdard said...

Stronger?
That's what I've always said..
We.. Men.. cry, smile, laugh, scream, etc.. only to become stronger..
Mgkn berlaku juga buat lw dan wanita laennya,,
Yg membuat lw lebih kuat adalah diri lw sendiri.. Krn lw yg biki batasan buat lw sendiri untuk berkembang..

Smile Eternally,
Royben..

 
design by suckmylolly.com