Tuesday, April 29, 2008

*meracau*

a bit inspired by some stories around me.

about taking risk...,
in your lovelife.


when you are taken, how far will you go to risk your commitment, your relationship?

and when you are single, how much will you convince yourself not to ruin anyone's relationship?


*for my dear friend, be strong. just have faith. =)

7 mumbling(s):

unknown said...

when you are single, how much will you convince yourself not to ruin anyone's relationship?

ouch..
sama susahnya kaya nyuruh gw belajar psikologi

Ayu Kurnia said...

when you are taken, how far will you go to risk your commitment, your relationship?

aduuuh...
pas bgt sama keadaan saya sekarang,
dihadapkan pada 'tantangan' seperti itu.
wew wew wew!!

wiydiy said...

@andika + ayu:

ayo semangat semangat!
just have faith.

=)

sama bikin cost-benefit analyis. hahahaha.

Alamsyah said...

ok, gw link blog lo yg ini kan..

DwD said...

klo gw dari dulu punya prinsip gmau ngancurin hubungan orang, walaupun mesti makan ati ngeliat mereka pacaran (tapi kadang jahat, ngedoain mereka biar cepet putus hahaha). klo lagi berkomitmen, gw usahain buat ga main-main api. tapiii klo cuma lirik-lirik boleeeeeh doongggg hahahahaha

Anonymous said...

hahahahahahhahahahahhah..

ketawa miris gua..
yaa..how far ya?
gw msti bikin cost benefit analysis, ngitung near profitnya bisa nutupin loss future profit..

tailah.

Anonymous said...

minceeee, analisisnya anak ekonomi banget sih! hahahahaha

 
design by suckmylolly.com